MÚSICA 1: INSTRUMENTS DE VENT METALL

dimarts, 14 d’abril del 2020

Bon dia nens i nenes,
Com porteu el confinament? 

Com ja sabeu aquest any ha quedat anul·lada la Cantània, així que deixarem una mica de costat les cançons i seguirem amb altres temes.

En aquests dies,  a més d'embrutar-me la cara de farina, m'ha donat temps a altres coses com escoltar diferents tipus de música.

I aquesta és una banda que m'ha agradat molt el seu so: 


Així que després de veure varios vídeos m'ha vingut al cap....perquè no estudiar quins són els instruments de vent-metall?

M'agradaria que feu una petita investigació sobre un instrument de vent- metall. Què heu de fer?

1. Cercar quins són els instruments de vent-metall.
2. Escollir un de tots els instruments.
3. Fer un treball sobre aquest instrument. com?
 
    Feu un document word o drive on posi:
  • Nom instrument:
  • Foto de l'instrument:
  • Parts de l'instrument:
  • Petita història de l'instrument:
  • Nom d'alguna banda que faci servir instruments de vent metall en general:
4. Un cop heu fet la investigació me l'envieu o compartiu al meu email: inmaluquetutora@gmail.com

Ànims teniu dues setmanes per cercar aquesta informació, és a dir,
l'últim dia per enviar-me el document serà el 27 d'abril.

Una abraçada 
Inma

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada